TÈCNIQUES DE RELAXACIÓ, IOGA I DINÀMIQUES DE GRUP |
PROJECTE OMM!!
Amb el projecte Omm!, que està emmarcat dins el nostre projecte de Convivència i Acció tutorial, l’escola pretén proporcionar estratègies psicopedagògiques que afavoreixin una formació integral i global dels nostres alumnes. És un projecte que es considera des d’una perspectiva vertical i que engloba les tècniques de relaxació, el ioga i les dinàmiques de grup, no només com una eina que aporta beneficis a nivell fisiològic, psicològic i emocional, sinó com una eina d’aprenentatge competencial.
Hem volgut considerar la importància de dur a terme un projecte amb un fonament transversal, en el qual es treballen diferents àrees (Educació Física, Llengua catalana, Educació artística i Coneixement del Medi Natural) i en el qual s’integren diferents tipus de coneixements (habilitats pràctiques i cognitives, coneixements procedimentals i conceptuals, motivació, valors, actituds, emocions...), amb la intenció d’impulsar un aprenentatge significatiu i funcional basat en un currículum per competències.
LET'S DO IT! |
PROJECTE LET’S DO IT!
El conjunt de totes les activitats té un fil conductor que es centra en les aventures i vivències dels infants, els seus gustos, les seves afeccions i un apropament a les cultures del món a través de les TIC/TAC.
El conjunt de totes les activitats té un fil conductor que es centra en les aventures i vivències dels infants, els seus gustos, les seves afeccions i un apropament a les cultures del món a través de les TIC/TAC.
L’aprenentatge de la llengua anglesa es fa per immersió lingüística, amb una vocació de món per part dels membres de l’escola, ressaltant la importància del coneixement d’aquesta llengua en accions diverses com ara: la rotació en anglès dels diferents espais i mobiliari de l’escola, la presència de llibres en anglès a la biblioteca, els mestres d’anglès saludaran a tot hora en anglès i parlaran en anglès entre ells, ús de pissarra digital, projecció de documentals, ús de jocs informàtics en anglès, creació de treballs manuals a través de texts instructius en llengua anglesa, futures correspondències en anglès amb altres escoles de l’estranger. En definitiva, visualitzar la importància de l’anglès i “fer vida “ en anglès a l’escola. Tot a aquesta experiència, atesos els sondeigs realitzats prèviament i que han estat molt bé acollits per part dels alumnes, esperem produeixi resultats positius i motivadors, i es tradueixin en una millora de les competències bàsiques. En resum, esperem que el disseny de les actuacions per a la llengua anglesa, actuï a mode d’aglutinant entre les diferents matèries.
La Botigueta online